خريد رپورتاژ,خريد رپورتاژ آگهي,رپورتاژ آگهي,رپورتاژ


رپورتاژ آگهي چيست؟ يا به صورت عاميانه ريپورتاژ آگهي به معني دقيق گزارش و محتوايي تبليغاتي است. بنابرين ، رپورتاژ آگهي و خبر تبليغاتي از برند و کسب و کار سايت شما در قالب يک پست در سايت ميزبان آگهي, جهت برندينگ و بدست آوردن قدرت بيشتر نزد موتورهاي جستجو منتشر مي شود. قرار نيست رپورتاژ آگهي به سرعت شگفتي ساز سايت شما باشد اما اثر پروانه اي رپورتاژ با ذخيره زمان معجزه خواهد کرد. رپورتاژ آگهي يک مقاله خبري و تبليغاتي است رپورتاژ آگهي مدلي تبليغاتي نوين است که باعث برند سازي هدفمند و کسب اعتبار وب سايت مي شود.


رپرتاژ آگهي يا دقيقتر رپورتاژ آگهي به انگليسي به معني Advertorial است. براي اولين بار در سال 1945 بود که در مجلات به کار گرفته شد اما در سال 1997 به عنوان محتوايي جهاني (تبليغات) تغير شکل داد تا مخاطبان درک کنند اين نوع نگارش فقط محتوايي تبليغاتي دارد. اما داستان رپورتاژ تبليغاتي در اينجا تمام نشد و به مدلي از تبليغات تلويزيوني و سپس در وب سايت هاي دنيا نيز به عنوان جديدترين مدل تبليغاتي متداول شناخته شد.


مرور 10 روش تخصصي در نوشتن رپورتاژ آگهي


1_خريد پکيج رپورتاژ آگهي هوشمندانه است؟!


خير متن تکراري و زمان نامناسب درج رپورتاژ و بي اعتبار بودن سايت ها يا اعتبار کم پکيج ها وقت شما را هدر مي دهد.
فراموش نکنيد رپورتاژ آگهي در يک ساعت معتبر از خريد چندين پکيج رپورتاژ آگهي انتقال ارزش بيشتري دارد.


2_مفيد و مختصر بنويسيد کوتاهي و زيادي کلمات در رپورتاژ شانس ديده شدن را کمتر مي کند.
3_براي بررسي قدرت دامنه "Page Authority"  و کيفيت صفحات سايت "Domain Authority" و spam score و لينک اکيوتي Equity Link از  سايت moz com استفاده کنيد.
4_با توجه به تجربه هاي زياد سئو و بهينه سازي سايت الکسا معيار مناسبيبراي تشخيص خريد رپورتاژ آگهي نيست.
5_لينک هاي رپورتاژ حتما فالو باشد.
6_لينک هاي امگا ترکيبي از فالو و نوفالو باشد بهتر است ( لينکي که به صفحه رپورتاژ آگهي شما داده مي شود )
7_فواصل زماني پيشنهاي براي چندين رپورتاژ بين 5 روز تا يک هفته پيشنهاد مي شود.
8_ Equity Link-Page Authority-Domain Authority-Equity Link-spam score و زمان اصلي ترين موارد بازدهي خريد رپورتاژ روي کاغذ است.
9_براي نتيجه گرفتن از رپورتاژ بهتر است در کلمه کليدي که قصد خريد رپورتاژ را براي ان داريد در مقاله نويسي,توليد محتوا و در سوشيال ها اکتيو و فعال باشيد.
10_تمامي معيار ها و نکات بر اساس تجربه و آخرين الگوريتم هاي گوگل بيان شده است با اين حال فراموش نکنيد که معيار هاي سئو هميشه نسبي هستند و هيچ چيز در دنيا مطلق نيست.
رپورتاژ آگهي


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اطلاعات پزشکي دندانپزشکی Diane اینترپلاس دانلود آهنگ جدید فوتبال جهان درمانسرا Janet Imran